Julafton har passerat oss





Detta år fick jag uppleva världens bästa julafton!
Den var så himla bra, hann träffa alla mina underbara släktingar & familj & närstående.
På kvällen fick jag öppna massor av klappar tillsammans med mitt hjärta!
Fick bland annat en ny mp3 (skit snygg svart liten som en ipod shuffle!!!)
& en volymmaster  & massa mer!

Jag läser ju Carolina Gynnings blogg, har dock inte hunnit länka henne, men här får ni en länk
så kan ni gå in på hennes blogg & läsa.
Jag undrar om hon verkligen skriver sanningen eller om det är påhittat?
För hon verkar må så bra, eller ja, alla mår vi ju inte så bra jämt, men hon är så självsäker, snygg, rolig & klok!
Önskar jag också var som henne ibland, älskar dock mig själv som jag är, rund & go & ego & alltihopa  (haha!)
Men iallafall så blir jag väldigt peppad av hennes blogg, väldigt positivt framåt i mitt egna liv av hennes blogg!
Känner verkligen att jag vill göra något dramatiskt (eller ja, något kul iallafall) & även förändra mig själv,
börja tro mer på mig själv & älska mig själv mera & framförallt börja älska min kropp & som sagt tro mer på mig själv.

De flesta tror på sig själva, men mera tycker jag! Man ska tro mer på sig själv!
Precis som Carolina gör!
Ni måste iallafall börja läsa hennes blogg, eller iallafall kolla in den!
Jag läste ett inlägg & nu läser jag hennes blogg varje dag!
Här är länken -> Carolina Gynning 
CHECK IT OUT!

Idag har jag lagat egna maxburgare, vi köpte friscobröd & stekte burgare, gjorde pommes
köpte dipp på max & lagade ihop det & la pommesen i kaffefilter (haha, så det blir som på riktigt)
& sen likadant med burgaren! :)

Nu ska jag kolla på mamma mia story & digga lite ABBA & sen spela mario kart med Anders!

Hoppas ni mår bra allihopa & jag ska snart börja blogga mer, blir ju arbetslös & får mer tid över snart! (nej, jag är inte glad över det)

Dagens Citat:
"Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0