stay togheter?


Dancing with tears in my eyes.


Ja, jag kanske gjorde er lite chockade på förra inlägget men så var det då iallafall, kände mig tom helt enkelt!

Jag jobbar & jobbar !
Känns som dagarna bara försvinner & nu är det snart julafton.

Var ju ute ihelgen efter att varit nykter i en månad, & jag kan säga att jag mådde SKIT dagen efter.
& nu i veckan har jag varit jätte trött, eller iallafall måndag & tisdag.
När jag var nykter var jag mycket piggar, & jag tror verkligen det har med alkoholen & göra.
Det var så himla skönt & kunna göra saker varje dag på en helg utan att vara sängliggande hela dagen på  lördagen & gå ut på kvällen & må dåligt igen på söndag & ha ångest för en hel helg bara försvunnit.
Men & andra sidan tycker jag att man ska passa på & gå ut så länge man är ung, varför ska man vara nykter när
man kan vara det sen när man får barn & allt?
Så länge man kan hantera alkoholen.
Sen kanske man inte behöver gå ut varje helg & supa sig dyng.
Man kan ju gå ut vid vissa tillfällen & sen hitta på andra saker också.
När jag var nykter så var vi & bowla, vi sågs några stycker & spela spel, eller bara titta på film.
Gå ut & käka något gott med vännerna & gå på bio osv!
Man sparar ju massa pengar på att vara nykter så man kan ju likagärna slösa hälften av den summan
på en god middag eller liknande!

Summa sumarum, hädanefter ska jag gå ut vid vissa BRA tillfällen inte när man bara inte har något att göra & går ut bara för att, utan när det händer något & man blir bjuden!
& sen ska jag hitta på andra saker nykter, för det  är oerhört skönt!
& för er som tänker på vikten så kan jag säga att kilon trillar av när man är nykter!
Blir inte likamycket fyllemat & bakismat + att alkoholen sätter sig också!

Dagens Citat:
"Fylleri är frivilligt vanvett. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0