happy new year

förlåt, förlåt kära läsare att jag är så dålig på att blogga, MEN jobbar för fullt & är trött när jag kommer hem.
så dator blir det inte mycket kvar, mera tv & skip-bo! :) Jätte roligt spel, det borde alla spela!

Fasen, det är inte långt kvar till jul & nyår nu!
Julen ser jag framemot jätte mycket, älskar jul.
Mysigt & man ger & får presenter!
Man bryr sig om de man tycker om & visar det också genom klappar, kramar & julkort!
Iår ska jag banne mig skicka iväg några julkort!

Men nyår, det ser jag inte framemot.
Nyår är så himla överskattat, helst ska man åka till sälen & slösa pengar på en stuga, & man ska helst dricka fin champagne & äta fin mat & ha en klänning för minst tusen spänn & sen ska man ha liftkort & åka skidor också!
För en dag.
Visst det är säkert jättekul & göra det.
Men om jag fick välja skulle jag hellre samla ihop mina närmaste, laga en god middag & dricka gott & ha lite förfest
& mysa & sen dra ihop till en större fest & sedan fira tolvslaget ihop!
Det räcker för mig för att uppskatta nyårsafton.
Behöver inte vara i sälen/kryssning/thailand eller vart man åker för & uppskatta ett nytt år!

Vet inte vad ni tycker, men många jag vet tycker det är överskattat!?

Nu ska jag lämna burken & koppla av lite!

Dagen Citat:
"Ögonen ser saker klarare i en dröm än de föreställer sig vakna."

Kommentarer
Postat av: MallanBrallan

True true, så överskattat är nyår! :S & alla tänker, "va fan ska vi göra på nyår då? Vi måste ju hitta på något kul!" haha ;P

2008-11-17 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0