Läslus



Igår beställde jag boken till vänster, Lasermannen, som kom hem idag & ska påbörjas snart.

Martina koden har jag läst ut & Jenna Jameson är på G, snart slut.
Sen ska jag gå på Lasermannen.
Men jag har även Stig Larsson - Män som hatar kvinnor.
Men den har inte fångat mig, för att jag ska fortsätta läsa måste en bok fånga mig direkt & göra mig intresserad,
annars kan det kvitta känns det som! & Män som hatar kvinnor är oerhört seg i början har jag märkt + att folk sagt det!
Tråkigt, har hört att den ska vara så bra, men ska väl pina mig igenom den!

Martina koden är en bra bok (har även läst Underbar & älskad av alla som är grymt bra & underhållande)
Martina koden är en lättsam bok som jag läste under min tid jag pendlade mellan kumla örebro, på 10 minuter har du läst ett kapitel & du behöver inte hänga med så mycket,
den boken är mest underhållande & lätt vilket är bra för de som har svårt för att läsa böcker.
Underbar & älskad av alla som även Martina Haag skrivit är grymt bra, den rekommenderar jag varmt om man vill ha en lätt bok som är underhållande & intergier i !

Att älska som en porrstjärna är en bok jag sträckläst men som lagts på hyllan under en kort period men nu har jag börjat igen,
Den är hemsk, men man vill ändå läsa, den gör ont i kroppen att läsa om en tjej som lyckats/misslyckats så mycket i sitt liv.
Den är inte avslutad ännnu men snart!

Lasermannen av Gellert Tamas är ju en berättelse om Sverige, den handlar om några månader kring årsskiftet 91-92 då John Ausonius höll igång & mördade massor av utlänningar.
Den vill jag läsa därför jag ofta hört mycket om Lasermannen & gjort arbete om honom men aldrig läst hela boken.
Verkar intressant & se en Nazists syn & en mördares vinkel!

Det är så underbart med höst då kan man burra ner sig under täcket i soffan med te & läsa en god bok! alltid skönt!

så nu tänkte jag slå tag i saken hämta täcket & koka te & läsa lite ur Jennas bok!

Dagen Citat:
"Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande."

Kommentarer
Postat av: matilda

jag läser också män som hatar kvinnor och jag dööööör av uttråkighet :/ Förstår precis vad du menar! Efter den boken ska jag börja med Att älska som en porrstjärna, är den bra? :) Det är roligt med böcker, speciellt om det är pocket haha. Tråkig kommentar, men ja :) Kramkram!

2008-12-02 @ 18:06:05
URL: http://theaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0