När man minst anar

& håll i hatten mina kära läsare, nu när jag varit deppig över allt jobb så ringer det,
det är min faster, hon ringer & frågar om jag skulle tänka mig ett ekonomijobb på Malmbergs i Kumla
som jag jobbade på i sommras, FALL JAG SKULLE KUNNA TÄNKA MIG?
Men lätt att jag skulle, bra betalt & bra merit & jobba med ekonomiansvars grejer!

MEN, vi ska inte ropa hej förrän vi kommit över ån.
Det är inte helt klart än om det blir något, förhoppningsvis så blir det så
att jag börjar nästa vecka på måndag & går brevid & sen jobbar till 7 januari med eventuellt förlängt!

Håll tummarna nu mina kära, jag vill & måste ha jobbet!

Igår så firade vi Emmelie som fyllde år & sedan samlades vi i soffan för att pina oss till Jeepers creepers2
(som snart kommer en 3:a på har min kära Johanna upplyst mig om!)
Det var iallafall mys & skrika & vara rädd! & nu kommer snart Anna & vi ska glo Saw 4 inför fredag
då vi ska se Saw 5!

& Jag fattar inte varför jag utsätter mig, det bara pirrar i hela magen, spänner mig i hela kroppen & vill bara stänga av & blunda & jag drömmer nästan jämt mardrömmar efter jag sett skräck.
Men ändå så kollar jag på det?
Förstår inte varför, jag njuter ju mer av att skratta till en komedi eller gråta till drama.
Men det finns så få sådana bra, skräck finns alltid bra, det finns alltid en skräckfilm som skrämmer mig (eller ja, kanske inte Wrong turn)



Dagens Citat:
"Den som vill mycket är rikare än han tror."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0