vad händer?



Ja, det är min stora fråga, vad händer?
vad händer med vädret?
vad händer i framtiden?
vad händer ihelgen?
vad händer på nyår?
vad händer med tiden?

Tiden går så otroligt fort, jag förstår verkligen inte.
Imorgon är det fredag & jag tyckte nyss det var måndag & jag var irriterad på att de hade paus i desperete housewives i USA så jag inte kunna dra hem det.
Det är ju sjukt alltså, hur tiden går fort, dagarna bara svisar förbi.
förut, när jag gick i skolan gick tiden mycket saktare, & speciellt nu när jag jobbade på AJ.Eriksen,
Då gick tiden sakta, då var jag ju ledig några dagar i veckan också, så då hade man inget att göra på dagen, så då gick det sakta.
Kanske är så, när man går hemma lite mer går tiden saktare? Fast när man är ledig på helgerna så går ju de as fort!
Nu på dagarna när jag jobbar 8-16:30 så bara försvinner dagarna, har inte gjort ett skit i veckan fast det  var massor jag skulle göra.
När ska man hinna köpa julklappar?

Jag brukar alltid ha köpt mina julklappar i november & är klar då!
Nu har jag köpt EN julklapp!!!
& ihelgen hinner jag inte & inte nästa helg heller & sen äre ju snart julafton, speciellt när tiden går så fort!
Men får väl ta fredagen & vanka gata upp & gata ner & försöka hitta något!
DET ÄR SÅ SVÅRT!!!!

ska iallafall beställa lite till pappa på coolstuff.se!
Kolla in den sidan, så mycket häftiga grejer,
det var Johanna som tipsa på sin blogg, kolla in hennes blogg också, massa roligt läsande johannastic.blogg.se!

Nej, nu fördriver jag tiden här, vissligern så är det ju roligt men har annat att ta itu med!

Ha en bra kväll!

Dagens citat:
"Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0