Höst

Ems & Jag
Emmelie & Jag innan Satin i fredags!

I fredags bar det av till Satin, det blev en liten spontankväll, & den var väldigt bra också!
Lördagen bestod av att åka till Ikea i västerås för att köpa stolar till vårat matbord!

Och idag är det söndag, söndag innebär ångest för de flesta, & så är det höst också, det är deppigt för de flesta också.
Men idag när jag vaknade efter att sovit i tolv timmar så gick vi upp & åt frukost & sedan gick vi ut med mössa & vantar på
i den varma höstsolen, gick några kvarter & pratade.

Efter det så tog vi våra cyklar & cyklade till Ica Maxi det blåste & var motvind,
Men istället för att vara sur på den kalla vinden & blöta löven så njöt jag istället.
Njöt av de gula & röd löven som hänger på träden, deras fina färger lyser upp dagen & gör
träden vackrare & ljusare, blåsten gjorde att jag fick rosa kinder vilket var skönt  & den kändes frisk!

Istället för att bli arg & deppig på hösten så kan man ju göra något av det, att njuta av det!
Gå långa promenader, en cykeltur & sen när mörkret faller på kan man sätta på en mysig film eller läsa en bok & dricka varmt te & mysa antingen med vänner eller med sig själv.

Sommaren är ju helt klart bättre men på vintern & hösten kan man ju bry sig om sig själv & andra & mysa riktigt ordentligt!

Nu ska jag rycka upp mig lite  & packa iordning väskan & sen åka iväg till friskis & träna!

Dagens citat:
"Jag har ingen lösning, men jag beundrar problemet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0