First day.

Jaha, första dagen som arbetslös idag.
Känns lite konstigt att inte gå till något jobb.
Men jag har gjort ett upplägg jag ska följa.
Gå upp tidigt på morgonen (alltså inte 7 men 9 istället för & sova till 13).
Söka så många jobb som går på morgonen & sen låta dagen gå.
För jag hatar att vara arbetslös (eller njae, kan inte säga så. men jag VILL INTE vara arbetslös.)
Vill ha ett bra jobb & en fin inkomst!

så dagen idag består av att söka jobb, gå till arbetsförmedligen, åka till syster, träffa Helena & hjälpa henne
på homepartyt, & sen hem & söka jobb igen.
Har redan hunnit söka 2 st jobb iallafall, känns bra!

Helgen som var gick ju fort som fasen, fredagen bestod av barnkalas, lördagen av städning & sovning & söndagen
bestod av släktkalas!
Puh! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0