How would it be?

Idag vaknade jag av en fruktansvärd huvudvärk!
Visste inte alls vart jag skulle ta vägen.

Men jag tog mig upp och satte mig och sökte jobb, det var kul att det kommit in massor med nytt
så jag har hunnit söka 4 jobb idag.

Sen beslutade jag mig för att packa upp väskan, så jag satte mig på sängen för att samla kraft och kolla på fönstret
och där ser jag en stor äcklig typ fluga fast med getingkropp, paniken växte i mig och jag sprang ut ur sovrummet och slängde igen dörren, så nu är jag ganska handikappad tills anders kommer hem, kan ju inte gå in där och föna håret eller hämta något eftersom den äckliga insekten är där! Buh!

Helgen bestod av att i lördags köpa utemöbler till balkongen och sedan hälsa på syster och Per och sen åkte vi till mina föräldrar och åt påskmat, så himla gott!!
Söndagen så åkte vi ut till Anders föräldrar och visade bilder och fick äta Anders pappas underbart goda viltragu (fast den är vegetarisk), den är så himla gooooood!!
Sen åkte vi hem och på kvällen kollade vi på Monsters VS Aliens (inte så bra) och The unvited (ganska bra).

Och idag är det måndag igen och Anders fick åka iväg till jobbet och jag sitter här.
Men ska snart kolla på de där jobbiga kassakorten man ska fylla i till A-kassan och så måste jag till ams och lämna in betyg. (imorgon dock)

Ikväll ska jag träffa Lisa och gå till Olerays och ta ett glas och snacka skit!
Ska bli så mysigt!

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och överrumpla denna huvudvärk och ringa Ronja!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0