I will walk 500 miles

Hör och häpna, idag är det min lediga dag och jag tänkte ta mig an att cykla (!!) till Kumla = 2 mil.
Jag kom fram till att jag inte hinner träna innan mor skulle komma och sen ville Emmelie ses och då hinner jag ingenting så då kom jag på den brillianta (jobbiga) idén att cykla till Kumla (men förvänta er inte att det händer igen, this is once in a lifetime).

Det känns iallafall skönt att jag får skjuts hem, för fram och tillbaka skulle jag aldrig orka.

Igår var jag och min syster på Bodycombat. Det är typ som aerobics fast med inslag av boxning, thaiboxning, (sparkar & slag) och karate. Det var väl ...... jaa .... sådär. .
Det kändes lite löjligt då min syster tränat thaiboxning och jag boxning så kändes det lite konsigt att slå i luften (?)
Jag menar, man är van vid att boxas mot någon eller åtminstonde på en säck.
Man får lite mer kickar när man har motstånd.

Sen vill jag berätta att jag är väldigt stolt över mig själv för jag orkade ALLA armhävningar (är SÄMST på armhävningar och brukar ge mig efter en stund och kolla på de andra ist) men igår orkade jag hela tiden och jag orkade också stå hela tiden när vi stod planka och det var faktiskt inte alla som orkade!
Jag undrar vad det var för energi som dök upp? Hoppas den finns med mig i min cykeltur idag.

Nu börjar jag bli lite trött i kroppen och skulle vilja lägga mig framför teven, bäst jag hoppar upp på cykeln nu.

Undra hur lång tid det tar? puh...

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt, fan va skönt det kommer kännas när du är framme! Kram

2009-08-25 @ 09:39:35
URL: http://wikingmakeover.blogspot.com
Postat av: BLONDYS

sv; Ja kul & se dig med! Inte varje dag man får se en skymt av dig! :D Det skulle jag kunna göra, kanske inte idag eller kanske ikväll, men nån dag snart när jag vill busa mig lite :) hii..



Credd till dig som cyklar så låångt! :O :D <3

2009-08-26 @ 11:50:05
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0