Marieberg köpcentrum numera Marieberg Galleria

Igår var det invigning på Marieberg och jag skulle jobba från 13 till 22.15 .
Jag började dagen med att åka dit tidigare och gå i affärer för att hitta ett par skor (de hade erbjudanden överallt)
så hitta jag ett par jättesnygga skinnskor som kostade 699.- & 25% rabatt på det invigningserbjudande.
- Njaaeee, lite för dyrt tänkte jag och gick vidare.
Jag handlade ett stickad lång väst - Bara 179:- tänkte jag.
en kofta - bara 159.5:- tänkte jag.
jag handlade en bas tröja - bara 120:- tänkte jag.
jag handlade bed head schampo & balsam ( stora flaskor för blondt hår med pump) - bara 399:- tänkte jag.
jag handlade en kuvert väska - bara 179:- tänkte jag.
jag handlade smycken - bara 100:- tänkte jag.


Bas tröja - Cubus. Stickad väst - Vero Moda. Smycken - Ur&Penn. Kofta - Vila. Bed Head - Bellbox.
Kuvertväska - Lundbergs.

Summa sumarum - 1136,50:-  = hela jävla semesterersättningen..
BARA & BARA ALFONS ÅBERG!
Det blev ju för fan mer skit för mer pengar än ett par skor som jag behövde!!
Ajsinbajsin Sarah! Skärpning.
Det var inte alls meningen och handla så mycket. (ångest = JA!)
Jag tyckte ju att det blev så billigt allt, men många bäckar små...

Jaja, iallafall så var det toppförsäljning på Lundbergs igår, klockan åtta hade vi världens erbjudande
på epic resväskor. 199:- för en 55 cm 299:- för en mellan & 399:- för en stor. & det är verkligen rabatterade priser för bra väskor.
Det var KÖ klockan fem i åtta, herregud, Elin stod på lagret och bara slet ut nya väskor och jag stod i kassan och tog betalt och förklara om garanti och flygskador osv.
Svettigt var det men vi sålde slut på alla väskorna förutom 3 stora. PUH!

Klockan halv elva var jag hemma trött som en gnu, åt en varma koppen och fastna med Anders till "Weeds"-serien
klockan tolv stängde vi av och jag somna inte, somna runt två kanske?
Klockan åtta dags och gå upp för att skypa med världens bästa sofia och nu dags och städa.

Känns som jag knarkat hela mitt liv, jag behöver något som kallas sömn, brukar ni få sånt? sömn?
Vad är det?

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

Jo det kan jag göra :D Måste bara kolla igenom lite mappar och så innan :) Ja, men visst går tiden fort! Anton blir liksom redan 8månader imorgon :O Och William blir snart 3år!!



Ja, det måste vi göra! :) <3

2009-08-28 @ 12:29:12
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sofia

Guud sicken fin kofta!! vill haaa. Skype igen nästa vecka. Supermys att skypa med dig! <3

2009-08-29 @ 08:51:32
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0