onödigt inlägg.

Jag har jobbat så mycket att jag glömt bort utelivet.
Därför har jag bestämt att det blir banne mig lite alkohol på lördag, för jag har varit vit i två veckor.
(haha, det kanske låter lite men alltså, jag har jobbat hela tiden inte varit ute ens utanför dörren)

Men idag är jag ledig och tänkte ta mig en hel dag för mig själv, tänkte börja med att åka iväg till gymmet och sen ta och fixa min kropp.
Ta ett bad med scrub och inpackning, ta bort nagellack och måla nytt och bara bry mig om mig själv.
Kanske köpa en tidning och ligga och läsa i :-)
Dock så kommer jag bli äcklig imorgon igen, för först ska jag jobba 9:45-17 på Lundbergs sen 17-23:45 på Deiles och Deiles blir man jämt flottig av.
Men jag får göra om allt på Torsdag när jag är ledig igen. :-)

Jobba jobba jobba, det är typ det enda jag gjort nu. och mer ska det bli, men dock inte lika mycket.
Man kan ju inte jobba ihjäl sig, det är ju inte så bra.
Men har man hyra & allt så måste man ju!
Längtar efter lööööön!

Nu ska jag äta lite frukost!

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0