Sömn & hosta = No sleep

Igår såg vi Ice Age 3, vad bra den var. Ice age är verkligen en film de kan göra massa nya filmer på från 1:an, de kan nog göra 10 st filmer och de är lika bra ändå!
Efter Ice Age såg vi Torsk på Tallin, Vilken klassiker, vilken film, vilket mästerverk! "Gud vad det spänner"
Den är ju helt underbar, det är ju inge skämt som läggs i handen utan det är bara så roligt utan att det är något skämt. Den är ju så charmig. Och lille Roland, stackarn!




Iallafall så har jag hosta, torrhosta! Fyfan vad kul det är! Man får ju huvudvärk & mår bara bajs och kan inte sova!
Jag gjorde en bra kur som funka en stund:

Pressa citron i en kopp, riv ner lite ingefära, häll på kokande vatten och sedan MYCKET honung!
Ett te som faktiskt funkar!
och jag som tycker om honung i te kan ha hur mycket jag vill utan att få dåligt samvete :-)

Nu ska jag åka till min syster & hälsa på & kolla på när Tor äter Potatis för andra gången! :-P
Sounds fun? I think it's going to be fun! :-)


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: anna

ååh torsk på tallin är bäst! har du den?

2009-08-10 @ 12:04:55
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0