2009 frågor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gör man väl varje år! Jag var utomlands på ställen jag inte varit, jag spelade massa spel jag aldrig spelat förut, jag fick äran att bli Moster. Och massor med mer!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag tror att jag sa att jag skulle börja träna mer och det gjorde jag, iallafall på slutet av sommaren! Haha!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min älskade syster och några till bekanta!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!!
5. Vilka länder besökte du? Jag besökte Egypten och England!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mera pengar!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17 Mars!
8. Vad var din största framgång 2009? Mina val och att tro på mig själv.
9. Största misstaget? He.. Försöker förtränga sånt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja gud! Jag har aldrig varit så sjuk som iår!
11. Bästa köpet? .Min Maharani Väska :-)
12. Vad spenderade du mest pengar på? På att leva!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns massor av saker som gjorde mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? David Guetta ft. Kelly Rowland – When love takes over, och massor av andra!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm, minns inte.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner och rest mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat!
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med min älskade familj!
19. Blev du kär i år? Självklat <3
20. Favoritprogram på TV? Sveriges Fulaste Hem och Ullared!!
21. Bästa boken du läste i år? Män som hatar kvinnor!
22. Största musikaliska upptäckten? Oh, svårt..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, min superkamera!!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, fick allt jag ville ha :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag anordnade ett barnkalas i en lokal där alla var utklädda till barn och åt godis och lekte lekar och festade och åt korv!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror inte det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierad.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner och min älskade sambo!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha! Anders Bergström såklart!
31. Vem saknade du? Mattias!
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat massor av nya människor detta år men Lisa är väl en av dem absolut bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0