TID!!

Nu sitter jag här med inpackning i håret så att min hår ska börja älska mig igen eftersom jag misshandlat det så med färg igår.
Jag funderar på varför tiden går så fort så man inte hinner med?
Vad är det som gör att tiden går så fort?
Alla har vi ju lika mycket tid och jag som bara arbetar halvtid har ju massor av lediga stunder men ändå känner jag att jag inte hinner med.
Det är ju helt sjukt och jag går ändå upp tidigt på morgonen.

Det är alltså 23 dagar kvar till julafton och snart ett nytt år.
hjälp..
Jag blir jämt så ångestladdad när det ska bli nytt år för då tänker jag jämt:
"Nu är 200* slut och allt som hänt detta år kommer aldrig att hända exakt likadant igen."
Men sen kan det ju vara skönt och börja ett nytt år och se fram emot sommaren.
Men, Nej tiden går ALLDELES för fort, jag hänger inte med.

Ur mina högtalare spelas idag: Kings Of Leon, alla deras album.
De är ju sjukt bra, man blir så skön av deras låtar.

Jag älskar våran lägenhet men börjar känna att den är dyr (iallafall för mig)
och att den är faktiskt för stor för att vara ett måste att bo i.
Har kollat runt lite men hittar ingen lägenhet som är lika fin som går att byta mot.
Vi har ju nya tapeter och allt ju, alla andra lägenheter är ju ruttna.

Såhär är våran planlösning den är 84 kvm, 3 rum & kök, toalett med badkar, 2 st balkonger,
ritade upp lite snyggt :


Byta ?

nu ska jag iväg till anna!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Yepp, me to blame ;) haha nerå! Det va morötter som dekoration i drinkarna ;)

2009-12-01 @ 12:50:24
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0