fcuk

jag hatar att vara vuxen..
vill vara 18 år & gå i skolan med mina vänner, bo hemma och bara ha det bra.
jävla vuxenliv, man måste ta beslut, ansvar, ta hand om ekonomiska bekymmer, sköta jobb och bara ta en jävla massa ansvar.

alla snackar om att man är "fri" när man är vuxen, får bestämma allt själv, ta hand om sig själv, slippa skolan etc.
jag var mer "fri" förr och tog mina egna ENKLA beslut förr också, tog hand om mig själv har jag alltid gjort men då fick man ju lite hjälp och skolan skulle jag verkligen vilja tillbaka till. fan så mycket roligare att gå i skolan med alla underbara vänner än och slita häcken av sig nu och sedan lämna alla pengar till någon snubbe som gör att jag har tak över huvudet och så resten till mat. fuck that shit!!


dra åt helvete med vuxenlivet, det är värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Sofa kusin

Vännen <3

2009-12-28 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0