Inget vettigt.

Nu har jag varit dålig på att blogga.
Men vet ni varför?
För jag varit såå trött och ointressant och har haft alldeles för mycket att göra.

Helgen var iallafall över sin förväntan.
Det började med att vi startade fredagen genom att äta på danske kroen.
GOTT!! Ni måste gå dit och prova äta, det är helt okej priser också om man inte
glassar på det som lätt är hänt med deras härliga meny.



Lördagen startade med jobb och avslutades med att göra sig iordning snabbt och sätta sig en taxi med A & L och bege sig hem till M för att inta några glas vin.
Senare drog vi till Ritz, helt okej faktiskt denna gång.
Inget jag väljer att gå till men nu valde jag det för min syster och Lisa var med och där :-)

Söndagen var seeeeeeeeg, arbetade trött som en apa på morfin men det gick an!

Jag hade bestämt dagen innan att jag skulle ta det lugnt och kunna åka bil till jobbet.
Men på söndagen så fick jag ringa Gujen och be att han skjutsa till jobbet för det gick bara inte!
Jag undrar om det kallas att missbruka arbetet?
Men jag måste väl få roa mig lite ibland?
Och dels så skötte jag ju arbetet men med lite ömkande.

Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig och sedan på Grannfejden.
Och vet ni vad?
Nu tänker jag äta popcorn fast det är måndag! :-)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Zara

NÄÄÄ SARAH! Åt du popcorn på en måndag ? ;)

2009-12-08 @ 08:37:10
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Lisa

ååååå nu dricker vi vin - på en tisdag hihi <3

2009-12-08 @ 18:42:04
Postat av: Sofia

Sv; hehe tack känns jätte ensamt dock.

Jag har flyttat till södra kungsvägen här i kumla :) ville ju dock till örebro med jobbet är ju här i trakterna :) Kram

2009-12-09 @ 13:29:06
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0