Paradise fucking hotel

Som ni kanske ser så har lite förändringar skett på min blogg. Ett nytt uteseende.

Jag blev så avundsjuk när jag såg alla andras fina bloggar och då tröttnade jag helt plötsligt på min.

Så jag gav mina önskemål till Frida som fick hjälpa mig då jag inte kan någonting om dessa koder hit och dit! Tack för hjälpen hjärtat!

 

Idag har jag arbetat med ett öra.

När jag säger ett öra menar jag att jag bara har haft hörsel på ena örat idag.

Fick ont i örat igår morse och sen höll det i sig men nu känns det bättre.

Det var dock väldigt irriterande att behöva säga VA? Till varenda kund.

Speciellt när det är gamla som kommer och shoppar på morgonen och de är ju lika döva som en dövhjort och sen hör jag ingenting så man kan ju summera vårat samtal såhär:

Tant: Fin väska, är det syntet?

Jag: Va?

Tant: Fin väska, är det syntet?

Jag: Ja, det är verkligen en fin väska i syntet.

Tant: Va?

Jag: Ja, det är en fin väska i syntet!

Tant: Då tar jag den!

Jag: Va?

Tant: Då tar jag den.

Jag: Ok, då blir det 399 kr

Tant: Va?

Jag: Va?

 

Ja, ni förstår. Det var inte lätt.

Men dagen gick fort och nu börjar mitt öra bli bättre.

Och till min förvåning så sitter jag här med datorn i knäet och kollar på Paradise Hotel.

Jag har aldrig förstått mig på det patetiska programmet.

Det går ju bara ut på att hitta någon brud/kille, man ska tjafsa, byta kille/brud, helst knulla och så vidare.

Visst kul med intriger men hallå? Stackars människor som ställer upp, de måste ju vara riktigt trasiga. Och stackars oss människor som tycker att det är underhållande att kolla på sånt här skit.

Nej nu måste jag byta kanal eller kanske läsa en bok!

 

Vad tycker ni om Paradise Hotel?

 

Ttyl!

 


Kommentarer
Postat av: froidan

Haha, stackars mig då ;( Jag tycker det är kul & titta på det haha! Men jag älskar att sen när andra människor gör bort sig ;P

2009-12-09 @ 23:34:10
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: froidan

Jo, men det tycker jag! Undrar lite vad dom tänker när dom väljer helt själva att ha tex sex, som dom vet att typ ALLA kan se sen?! Men tycker endå det är kul haha ;P

2009-12-10 @ 10:41:11
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sofia

japp det är peters gamla vilket minne du har. kram

2009-12-10 @ 17:53:44
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: anna

Paradise Hotel är patetisk alla kategorier men ändå är det så kul att kolla på och sitta och prata hur mycket man stör sig på dom och hur dom ser ut och allt, haha!

2009-12-11 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0