snorboll!

Jaha, ingen förändring idag inte.
Lika snorig och jävlig som igår men det är bara att bita ihop!

Nu ska jag bege mig in i julstressen men inte för att stressa själv utan för att försöka hjälpa kunderna och ta bort deras stress ;-D
Det jag kan bidra med är fina väskor och en god försäljning och vackra paket!

Kollade på Na.se idag och det var mycket dödsfall tyckte jag, det är hemskt!
Sen har ju hon ni vet vem jag menar, skådespelaren dött.
Ska jag skriva som alla andra: RIP och hemskt och dittan och dattan.
Njae, jag kände inte henne, klart det är hemskt och synd för hon var en bra skådespelare
men hon har det säkert bättre nu!

Adjö gott folk!


snorboll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; thanks, den är köpt på vila har jag för mig :)

2009-12-21 @ 14:23:52
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: anna

Inte snorboll, du är snygging! jag dock har blivit sjuk och är hemma idag :(

2009-12-21 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0