stolt

jag är så stolt över Frida, hon är en sån bra mamma!
& snart är jag moster, bara 2 månader kvar!

Nytt år nya möjligheter som alla säger.
2008 var ett perfekt år så kan inte be om ett nytt bättre år, utan ett lika bra år
som förra året nöjer jag mig med!

tiden går för fort!

För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
Idag blev det träning & resten av veckan kör jag på :D


Dagens citat:
"En klok man skapar fler tillfällen än han finner."

Kommentarer
Postat av: [19år & 2barnsmamma]

Menar du MIG Frida?! :)

Blir lite tårögd här mitt i natten! <3

Du får komma hit snart, miss you <3



Du kommer bli en BRA moster!!

2009-01-17 @ 02:28:28
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0