3 av 5 poäng



I biosalongen kunde vi se ungdomar till gamla tanter, liksom Borat så är det alltid blandad humor så det passar alla.
Det är en blandning av torra skämt, sjuka scener till äckliga scener. En salig blandning helt enkelt. Jag tror att jag förvänta mig lite mer Borat i denna filmen. Men den var bra denna film trots att den inte är bättre än Borat, den hade stor likhet från Borat dock, men var ändå inte i närheten av den filmen.

I filmen ser vi också Lutz (Gustaf Hammarsten som även spelar i filmen tillsammans) han är smygbög och vill vara med Brüno hela tiden, det blir väldigt sjuka scener tillsammans med dem, från anusblekning till slagsmål.

Det jag undrar över är egentligen vad vi skrattar åt, Det ena är det genuint lyckliga och okontrollerade skratt och det andra är skratt för att det är så pinsamt.
En blivande klassiker är  den scen där Brüno, som  Madonna och Angelina har shoppat en svart bebis från Afrika, så ska han visa upp den Bebisen i en Talkshow där det är en gradvis hatisk publik där hälften är afroamericaner, han visar upp den och de frågar vad bebisen heter och han svarar O.J

Ja, denna film är ju som Borat, ett måste att se bara för den är så sjuk.
Men den knäcker aldrig Borat, dock är Brüno mycket snyggare.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Ja precis :)

2009-07-19 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0