Bilddagboken'

Jag har väldigt ont i magen, nervös? eller bara det vanliga?

jag tog bort min bilddagbok, bara sådär.
Klickade på makera som visat på alla som hade uppdaterat förutom de viktiga som har något roligt att visa (typ Frida's söta söner) men sen poff så var den borta.
Och nu undrar jag.. Vad ska man göra när man läst klart alla bloggar och kolla facebook?
Vet ju att det bara är när jag inte har något att göra som jag sitter och glor runt så egentligen så gör det inte så mycket.

Tänkte att jag ska bli lite mer flitig här på bloggen.
Men frågan är hur jag ska blogga.
Ska jag köra som förut och blogga om nyheter och disskutera sådant eller ska jag berätta om mina dagar och göra det till lite roligare berättelser?
Eller ska jag blanda?

Jag tror jag blandar.

Anders är & hoppar fallskärm nu, igen.. Fast jag är ju glad att han har hittat något han brinner för och tycker är kul, men för min del så suger det, jag blir ju utan honom flera dagar i veckan plus att jag biter ner mina naglar och blir skitnödig hela tiden bara för jag är så nervös över hur det går för honom och att inget har gått snett.
Tänk att man kan finna ett intresse i av att slänga sig ut i luften på 3000 meter och det enda man  har som säkerhet är att dra i en lina och styra ner på marken. Fan det är ju att leka med livet.

   Carpe diem. Ja, igår såg jag den klassiska filmen "Dead mans society" helt okej film och jag blev lite rörd. Men samtidigt fick jag den där jävla dödsångesten, mitt liv .. ska det försvinna sen? Bara sådär? allt man har byggt upp och kämpat för..

Jag är inte rädd för att dö jag vill bara inte dö. och jag måste ju leva livet, men vågar man det?
Anders upplever ju en av sina drömmar nu, att hoppa fallskärm men samtidigt leker han ju med livet, ett misstag, bopp dead.. (lät oseriöst men jag är seriös, hemskt)

Men man kan ju och andra sidan inte gå runt och vara rädd för att leva heller.. Men fan vad svårt. Antingen stänga sig inne och vara hypernervös för döden som jag är, eller leva livet och ta chanser. men tänk om man dör då?
Då var det ju måttligt onödigt att ta den chansen.

Ojoj, nu blev det mycket djupt tänkande. Bäst jag tar en paus och tänker på annat. Typ hur det skulle vara om jorden gick under.. nej det är för djupt.. jag får tänka på.. skumgummimadrasser..

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sånt där kan jag också hålla på att tänka på tills jag blir helt knasig. Men en av mina "värsta" tankar kommer här (efter filosofin på gymnasiet): tänk om allt bara är en illusion? Hela ditt liv och allt du vet. Tänk om du sitter på ett mentalsjukhus och TROR att du lever i en annan värld, men allt bara är en illusion i ditt huvud? Dina vänner finns inte osv utan du talar bara högt för dig själv. Fan, nu ryser jag, haha. Vi måste nog ha ett djupt snack någon dag ;) Skaffa hörlurar och skype bruden!!

2009-07-15 @ 21:00:37
URL: http://sofiainusa.blogg.se/
Postat av: froidan [W - 07 & A - 08]

Aw, kul att du kollade min iaf :) Jag tänker nog aldrig ta bort min, är skiträdd att datorn typ ska pajja eller så, då har man iaf lite bilder kvar där :) <3

2009-07-15 @ 23:01:51
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0