Girig'

Jag ska vara glad att jag har ett sommarjobb och ja, det är jag faktiskt, men jag trodde att mina arbetsuppgifter var lite mer stimulerande och roligare än och sortera papper från 8 - 16:30.

Vissligern så har jag jobbat med ekonomi hela juni men nu denna vecka + nästa ska mina dagar innehålla papperssortering.


Seriöst, jag tror faktiskt att jag tänker säga upp mig nu.

Jag har ett jobb nu i höst i början på augusti så jag behöver inte vara orolig över pengar så mycket.

Dock är det bara halvtid, men jag lever hellre lite fattigt än och blir hjärndöd på detta arbete.


Ni förstår inte hur jävla tråkigt det är, minuter känns som timmar och papprena tar aldrig slut då de fyller på med nytt hela tiden.

Och det är bara onsdag och jag har gjort detta i 3 dagar och känner mig som en mupp.

Jag vet att det inte finns något annat att göra, annars skulle de aldrig sätta mig här, men alltså då kan de likagärna låta mig gå.


Längtar grymt mycket efter semester och sen nya jobbet!


Ihelgen ska jag ha Alfons (en hund) på besök, det ska bli myspys!


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt utvecklande och stimulerande och roliga och sociala arbete!

Yey!!


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

Ja visst är det de :)



Jobbet du beskriver i inlägget verkar inte riktigt något för dig som är så livlig och social! :> Om du vill säga upp dig så tycker jag att du ska göra det, bara man är lycklig så :)



Fan va kul med väskaffär! Fast nackdel att man skulle titta ut massa väskor som skulle passa just till dom där jeansen man har hemma och just dom där skorna.. haha.. :D Vad heter affären så kan man ju kika förbi när du jobbar? :) <3

2009-07-15 @ 16:42:23
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: anna

Jag förstår dig helt, jag skulle bli galen av att sitta på ett kontor och inte få röra på mig och jobba med människor. blir nog tusen ggr bättre sen för dig :)

2009-07-16 @ 18:05:41
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0