jag kommer gråta när jag stoppar i femhundringen i automaten'

Varför varför varför varför måste stressade människor bli så himla irriterade och arga jämt?
bara för att någon är stressad så är det ju inte mitt fel, låt det inte gå ut över mig då!
Jag själv kan bli lite aggresiv och låta det gå ut över andra, men jag försöker verkligen att inte göra det.
På ett jobb som jag arbetade på var alla stressade jämt och extremt otrevliga mot varandra, men de var så "hemmablinda" att de inte alls tog illa upp av varandra, men om man kommer som jag som en lugn och harmonisk men sprallig person till det arbetet då dör jag ju.
jag tar ju åt mig allting och tror att det är något fel på mig.
Jag tycker att en del arbeten måste be någon annan komma och kolla hur det fungerar fall det behövs mer tjänstemän/kvinnor så människorna inte blir utbrända av all stress.
Men ja, pengar allting kostar pengar. Det är ju bättre att folk är stressade än att man förstärker sitt team lite så man slipper stressen.

Nu tänkte jag tanka min bil, för 500 riksdaler, det är inte klokt. Ska jag slösa ut så mycket pengar på lite rinnande bensin i min bil för att ta mig till jobbet och tillbaka i två veckor, ska jag verkligen lägga ut 500 jävla spänn på det?
Det är ju banne mig kläder!
Fast jag hade ju ett tågkort förra månaden som kostade 1000 kr men då fick jag ju åka buss, stadsbuss tåg och hur många gånger jag ville.
Nu har man ju bara en begränsad tank. Det är sjukt dyrt ju!
Jag har aldrig (bara när jag tankat åt andra eller när jag haft tjänstebil) tankat för så mycket pengar ur min egna plånbok, det högsta jag tankat för är 120 kr. haha.

Det här kommer göra ont, tro mig gott folk, jag kommer gråta när jag stoppar i femhundringen i automaten.

Ttyl.

Kommentarer
Postat av: froidan

Nej, jag har ej sett nåt heller, men det är nog för att dom inte riktigt vet än vad som hänt :/

2009-07-17 @ 11:05:10
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

haha va söt du är!

Bil är dyrt!



Ja vi har det väldigt mysigt, avkopplande om inte annat! :)



Okej, ne i helgen blir det bara sommarstuga, plocka bär eller fiska, prova på bonne-livet! ;D haha <3

2009-07-17 @ 12:35:03
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Mariah

okej låter kul :)



ikväll blir det lugnt, jobbar inatt... Men i morgon blir det party, denka kommer hem, har ju inte träffat han på typ 9 månader :S så det ska bli kul :D



själv då?

2009-07-17 @ 20:56:12
URL: http://rusk.blogg.se/
Postat av: Mariah

ja dennis :) han har haft lite semester från omvärlden skulle man kunna säga :/



njae har inte blivit så mycket sista tiden :/ men men...



jaså, öretbroet, vad blir det för skoj då? :)

2009-07-17 @ 22:55:01
URL: http://rusk.blogg.se/
Postat av: Mari

Hejsan!!



Allt som oftast så skickar vi ordern nästavardag. men våra leveransvillkor är upp till 1 vecka. Ibland när vi har rea och så så kan det vara mycket ordrar så det är för att vi ska försäkra oss själva lite. men allt som oftast nästa várdag. Frakten är 29:-.. Du kan läsa mer om våra villkor på sidan. Dessutom har du alltid 14 Dagars öppet köp och bytesrätt. Det är lite olika från plagg till plagg hur de är i storleken. vi har mätt de flesta plaggen så man kan mäta på sig, är du intresserad av ngt plagg som inte är mätt så kan du bara skicka iväg ett mail om det så mäter vi det åt dig..



Undrar du något mer är det också bara att höra av dig..



Ha det bra!

2009-07-18 @ 09:28:47
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0