Somebody call 911





Nu är det ungefär exakt 23 timmar kvar till min en-veckas-semester !!

Gosh, den är grymt efterlängtad kan jag säga


Än så länge har vi lite inplanerat, vi ska träffa mamma & pappa i smögen på fredag, sen på lördag ska vi träffa Malin & Richard & så är det "Rockfestival" i parken med bla.  H.E.A.T och Sabaton

& på söndag blir det räkkväll & mysdag & måndag mot GBG (!!) shoppa & äta på Pasta Haus (godaste pastan som finns!!) sen ska vi försöka åka till Danmark någon dag

Beräknar väl att vara hemma onsdag så kan man gå ut på onsdag också :-D Och så ska vi försöka ta oss till Stockholm till M&M&M :-D


Sen börjar jag jobba på Lundbergs Handskar och Väskor vecka 33, då får ni komma & hälsa på mig när jag står där i butiken! :-D


Ska bli så kul & få ett stimulerande jobb, träffa nya människor varje dag, olika arbetsuppgifter och en annan miljö än ett kontor.


Jag längtar!


Tänkte att jag skulle ladda upp en bild på mig själv här.. hehe.

 Varför undrar ni, men jag har lagt i lite ljusa slingor & ni som läser här kanske inte ser mig varje dag.

Som min kära Sofia till exempel, hon har jag inte träffat sen januari (?) & kommer inte ses förrän nästa år. :-(


Nej, nu ska jag se hur man gör för att blogga från mobilen.

& idag ska jag baka rabarberpaj :-D Det ni!


Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gillas när du lägger upp kort för som sagt har jag inte sett dig på 6 månader ju! :( Jag kommer hem i början på mars. Känns vääldigt, väääldigt långt just nu..... Prata i telefon snart? :)

2009-08-08 @ 19:19:08
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0