gamla minnen väcks.

Igår kom Emmah till mig, hon hade med sig the biggest baconchips påsen jag sett!
Så hade jag köpt en flaska Gloria (vitt vin) så vi satte oss på balkongen som faktiskt var varm då solen lyste på men det var ett himla av och på när det gällde jackorna för det blev lite moln då och då.
Efter att ha suttit ute på balkongen och prata om allt och ingenting i cirka 3 timmar besluta vi oss för att fräscha upp oss lite och gå till Pitchers.
Där var det faktiskt för att vara onsdag bra med folk. Vi fick iallafall ett bra bord och drack varsin öl och satt och prata och skratta. (tack emmah för ölen <3)
Massa minnen prata vi som man nu kan skratta åt som då var inte alls roligt. "det där jävla tommiehuset"
haha!

Sen skulle hennes mor hämta oss men hon hade fått åka på utryckning så hon skulle behöva jobba natten ut, så Anders var så snäll och körde hem min vän :-)

Och idag när jag var inne på na.se så läser jag att det varit rån i en konsumbutik i Örebro och att de bundit fast dem och haft pistol.
Fan alltså, jag trodde att man var i livsfara när man jobba inom brandkåren eller typ polis, soldat eller något liknande.
Men nu kan man alltså vara i livsfara bara av att jobba på konsum.
Vart är vi på väg.
Aldrig kan man vara säker!

Kommentarer
Postat av: Zara

Jaså har du blogg, det viste jag inte :P Hehe.. Haha finns det alltid jobb i kumla ? Hehe Njee det har du nog fått om bakfoten :P Är du inte själv arbetslös ?

2009-06-04 @ 13:13:19
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Zara

Eller såg längre ner att du fått extra jobb. Vad gör du där då ?

2009-06-04 @ 13:26:18
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: froidan

Jo, men jag skrev ju att jag ej va klar :P

Ska lägga dit dig nu :) <3



Jasså? Tack för tipset :D

2009-06-05 @ 12:33:33
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0