kunden har alltid rätt, up yours!

Idag när jag & lisa var på klädjätten för hon hade en skitsnygg skjorta därifrån och jag har aldrig varit där så jag ville kolla in den. Så stod jag där och kolla på hennes och sen hittade en blå skjorta som jag kände lite på tyget och sa att denna var snygg sen så kommer det en expidit och tar den och jag tänkte bara "hon ska säkert hänga den på rätt plats" så vi titta lite till och sen gick jag och frågade expediten om den blåa skjortan och då ropa hon på sin kollega och frågade "den blåa skjortan finns det fler?" nej svarar hennes kollega.
Då frågar jag henne, men det fanns ju en som hängde där?
"ja men den ska jag ha" svarar hon.
Alltså FYFAN! Serviceminded!!

Sen snurra vi runt på marieberg i typ en timme för & hitta något BILLIGT runt 100 lappen att köpa. Så hittade jag världens finaste klänning på H&m som bara kostade 149 kr så jag går & provar den & tar den när jag kommer till kassan är lappen med priset  borta som det stod 149kr på & då säger hon nej den kostar 300 kr & då sa jag: men då går jag & kollar i provrummet om prislappen den finns där. & det gjorde den, den låg helt orörd på golvet. & då hämtar jag den & hon säger ändå nej 300 kr! ALLTSÅ! vafan!!!!! Jag stod där & dividera med henne 100 jävla gånger. Fan vad trött jag blir! Jag & lisa såg ju att den kosta 149kr hade den kosta 300 hade jag inte ens provat den för jag vet att jag inte har 300kr.


Jag blir så jävla trött alltså.
Jävla idioter! Servicekänslan, vart har den tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Fia

En ung mamma är man i så fall när man är 14 om vi ska jämföra så. Är du tjugo är du förhoppningsvis så vuxen att du kan fatta svårare beslut, och du har antagligen också mer erfarenhet osv.

2009-06-06 @ 17:20:24
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: L

men vafan! ofta dom kan göra så? som med skjortan t.ex...lite taskigt känns det allt, hade du förstått att hon tog den för att ha den själv (hon såg väl att du tittade på den?) så hade du ju tagit den först!



och det där med klänningen, skitirriterande. var det rea eller kan du typ kolla deras hemsida och se hur det verkligen ligger till? hmm... borde ju gå att ringa o klaga eller så. usch, nä håller med, tyvärr är det skitdålig service i sverige när man handlar, ofta kan dom inte ens bjuda på ett leende, endel säger inte ens hej! sånt kan förstöra ens dag i alla fall när man själv försöker vara lite trevlig.

2009-06-08 @ 07:21:03
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: L

Vilken kärring, skitsnack säkert för hon var för lat!



Jag ska börja gå bredvid imorgon, Camilla har ju bott här i ett år så hon har jobbat ett bra tag redan :) hihi

2009-06-08 @ 12:02:36
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0