My new BFF

Idag var andra dagen på Malmbergs som jag jobbade,
förstår inte att jag blir så trött. Sitter på ett kontor och jobbar med ekonomi bara.
Antar väl att man blir trött av att använda hjärnan!

Hade bestämt att jag skulle och träna idag men det blev inte av, åkte hem istället och bestämde med Lollo att ta en promenad, men det blev inte av heller för det blev så sent. Först fastna jag i boken och läste och läste sen somna jag en stund och sen kollade jag på "My New BFF" med Paris Hilton, jag har sett två avsnitt och jag förstår inte varför jag kollar för det är så himla töntigt och patetiskt och ytigt framför allt!
Men ändå kollar jag! Haha.
Det är likadant med "Real housewives" fattar inte heller varför jag kollar på sån smörja.
Förut kollade jag aldrig på tv, var ute och gjorde saker jämt. Men nu tycker jag att det är avkopplande att slappa framför något skit på tvn. Jag måste sluta med det och komma på nyttigare saker att göra!

Nu ska jag iallafall ta och hoppa in i duschen!

Sayonara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0