real housewives of Orange Country

 Ja, nu på dagarna när jag är rastlös har jag börjat titta på denna realityshow, och det är precis som rubriknamnet heter som det innehåller. Hemmafruar med as rika män. När jag ser denna show har jag blandade känslor, jag blir irriterad på dem, jag blir avundsjuk för att jag också skulle vilja leva rikt och umgås med min familj och sköta hemmasysslor och träna och bara göra vad jag känner för under dagen sen blir jag så jävla arg!
För en av dessa tjejer heter Jo, och hennes man är så #%jevla#"% idiot, han är svartsjuk jämt, helst får hon inte träffa sina vänner, och när hon får ett jobb så blir han ARG!  Hon är bara 24 år och han vill bara att hon ska vara hemma och sköta hemmasysslorna och inte göra ett dyft mer än och vara hemma.
När hon hade ringt efter en kille som skulle ta bort kaninerna som åt upp alla blommor så fick hennes man eller de är inte ens gifta än, hennes sambo/pojkvän för sig att hon var med någon annan och var otrogen och grejer.
That's pissed me off. Han tvingar henne att vara hemma och hon får inte vara med sina vänner på dagarna och om hon går ut med dem på kvällarna blir han irriterad för att hon inte vill umgås med sin pojkvän.
Ja, herregud!
Men en kvinna som är lite över 40 år hon driver ett eget litet företag på dagarna och sen spenderar mycket tid med sin familj, så skulle jag vilja ha det.
En rik Anders som ger mig louis vuitton väskor och ett fint hem och sedan ha ett litet företag som jag sköter om och sen ha en stor familj i ett stort hus som har sommar året runt!
Gosh, jag blir både avundsjuk och arg.



onödigt inlägg men var bara tvungen och skriva av mig lite om programmet, check it out!




Kommentarer
Postat av: Johannastic

haha det är skit roligt att titta på detta program, men de lever ett liv som för mig inte känns äkta och det är så dubbelmoraliskt så att jag spyr. Men underhållande är det iallafall!

2009-06-10 @ 21:36:38
URL: http://johannastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0