Regn regn slår emot fönstret.

Stackars studenter som får detta väder. Hoppas att de får en underbar dag iallafall.
På våran studenten 2008 så hade vi typ 30 grader varmt, det var ju jobbigt varmt!
Men det sket vi i och körde iallafall, och det är nog så dessa studenter tänker nu med, skit i vädret och kör!

Idag har jag faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag brukar ha, jag & Anders har faktiskt varit riktigt duktiga och kört 3-4 gånger per vecka nu i två veckor blir det nog.
Men ihelgen blir det vila för imorgonbitti klockan halv sju lastar vi in hästarna och åker till västkusten för att släppa ut dem på sommarbete och A-C har lovat att bjuda på kräftor och räkor till kvällen och att bara hör ordet kräft så döööör jag!
Det ska bli så mysigt och kul!

Och nästa vecka ska Anders börja hoppa, hjälp! fallskärmskursen gick fort och nu ska han bara hoppa 24 hopp och sen är han klar! Tänk vad man kan påverka ;-) Bara för att jag gav honom ett hopp så blev han fast ;-D men det är kul! Sen nästa år är det banne mig min tur!

Nu ska jag prova om jag kan koppla in min dator till teven och sen ska jag rädda min systers dator, sen åka och handla och sen träna och sen träffa A & J. Oj oj oj , bäst jag sätter igång!

Take Care! :-)

Kommentarer
Postat av: emelie

heej! hehe :)

Ne det är bara ett städjobb de erbjöd bra timmar och så bättre än vad jag har på gina i daxläget :S :P O Jennie gjorde en blomma på axeln.. hon har stjärnor där tidigare så hon gjorde om dem lite :) Jag visste inte att du hade blogg, gud vad kul hänger man med lite mer ;) Pusskram!

2009-06-12 @ 10:41:36
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-06-12 @ 10:50:36
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0