Väldigt bra dag men även tråkig.

Fick ett chock när jag såg löpsedlarna idag, att Michael Jackson dött, jag trodde det var ett skämt.
Han har alltid funnits i tidningen och med sin musik, han har varit en sagofigur som tidningarna kränkt, en sagofigur som man inte trodde skulle dö och nu dog han innan sin turne. sjukt! Kungen av pop är nu borta, mannen som gav musiken sin barndom är död!

En rolig sak är iallafall att jag fick reda på att jag ska börja jobba vecka 33 på Lundbergs Handskar och Väskor på Marieberg! Oh, tror ni jag blev glad eller? :-D GUUULD! Slutar på Malmbergs Vecka 31 så får en vecka semester! :-)
Dock så är det bara 19 timmar per vecka = halvtid och säkert mycket helger men det är det värt! Vad roligt och stå i butik och även få erfarenhet! Sen har jag ju Deiles också så lite pengar får man nog in om det går att jobba på båda ställena!

Nu ska jag vara social mot Anna , vi inväntar Johanna, Alexandra, Oscar och Kattis för grillning och vin! :-)

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0