Barnkalas

Ja, jag hade ju tänkt ha en fest för mina vänner på fredag som har temat barnkalas!
Har köpt godis (3kg) & ska köpa mat & allt nu inför det, & har hyrt lokal, jag ser väldigt mycket fram emot det!
Ska bli så himla kul & alla måste vara utklädda!

Jag skickade iväg inbjudan & bad de höra av sig innan den 20 mars så jag får veta om de kommer eller inte.
Jag bjöd ungefär 30 pers, & det är ungefär 12 st som svarat..
Det känns så himla tråkigt att man sett fram emot något så  himla mycket & en del kan inte ens höra av sig & säga om de kommer eller inte.
Jag menar vad är det för fel på folk?
Här ordnar man en brakfest med mat & lokal & alltihopa & det är inte en jävel som reagerar.
& de flestas svar är: Nej men jag känner ju ingen där..
HALLÅ?
Jo, jag har bjudit mina vänner & de flesta känner varandra + att man kan väl för fan lära känna folk!?
Det är väl det som är kul & gå på fest, träffa nya människor!

Jaja, tydligen så har alla delade åsikter om det.

Det känns iallafall surt när man hyrt en jävla lokal & lagt pengar på massor när inte en jävel bryr sig ..
Kunde lika gärna haft festen hemma.


Kommentarer
Postat av: froidan

Fan asså jag tar åt mig.. Vi pratade ju lite snabbt om det där när du va här, men sen har jag helt glömt bort det, sorry :( Är det på fredag som kommer eller?

2009-03-21 @ 19:34:10
Postat av: Linn

Kommer säkert dyka upp fler, bara att dom glömmt att tacka ja! Jag kommer iaf och jag längtar som en barn längtar till julafton!!:D

2009-03-22 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0