igen.

Idag kom jag till jobbet som vanligt.
& idag var en speciell dag för idag skulle jag få reda på fall jag får vara kvar eller inte.
Personalchefen har sagt till mig: "vi behöver verkligen dig i sommar eftersom du kan allt, så därför ska jag jobba för att du får stanna kvar i april & maj! Detta ska fixa sig! vi kan inte ge dig någon fast anställning men tillsvidare & sommarvikarie går bra!"
& sedan har jag fått vara med Daniel ute på säljmöten också sådant skoj då jag var i Falun & Hudiksvall.

Sen kommer VD:n in på mitt rum & sätter sig ner & säger:
"Vi kan tyvärr inte ha kvar dig"

& jag blev så ledsen, & sen så jävla arg!
Kunde inte de komma kanske några veckor innan & säga det?
Måste de dra ut på skiten & sen vara så positiva till att jag ska få vara kvar!
Jag blir så trött.

& sen efter det tog jag Anders bil (lånade den idag) så åkte jag på rasten & bara grät!
herregud vad jag grät, jag minns inte sist jag var så ledsen i hela mitt liv!
Sist jag grät så mycket måste varit ... hmm .. låt se? 07 !?
Fan vad allt känns tungt nu.
Men det var nog inte bara tårar för jobbet, det är nog mycket som ligger & gror i mig.
Mycket som vill bli sagt & gjort. (saker som folk borde förstå)

Men just nu känner jag mig faktiskt lite lurad.

Men vad ska man göra åt saken, finns inte så mycket mer att göra mer än att söka jobb igen...


Från det ena till det andra, en positiv sak var iallafall att jag var hos Optikern i lördags & de sa att min syn har blivit bättre, det blev jag mycket glad över att höra!
Men jag blev mindre glad när jag fick veta vad linshelvetena skulle kosta..


fan, jävla lågkonjutur!!


Kommentarer
Postat av: johanna

fan då :( jag förstår att du känner dig lurad. För nu är det ju typ försent att söka sommarjobb! men du är så stark sara så du reser dig igen. och ja, fuck lågkonjukturen! <33

2009-03-10 @ 08:38:50
URL: http://johannastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0