Besviken

Lördag 23 Maj, jag & anders tog en promenad och sedan träffa jag lisa, sen åkte jag hem & satt i min ensamhet tills lisa erbjöd sig att bjuda på en öl på olearys, efter det blev det pitchers en stund en hem & lägga sig.

När jag gick i 7-8 i högstadiet var jag en jävel på att snacka skit, jag tyckte att det var det som drog andras uppmärksamhet åt mig och njöt av det.
Tills slut så insåg jag att det jag gjorde, gjorde att jag förlora mina vänner eller vänner men iallafall 2 av dem.

När jag förstod vad jag gjorde för fel så har jag skitit i att snacka om andra utan går direkt till personen och säger hur det är.
Jag tycker att det är onödigt och säga till andra vad jag tycker, jag tycker det är bättre att jag säger det direkt till personen.
Några av mina vänner har inte förstått det och lämnat mig för min ärlighet och några har stannat kvar och tyckt det var bra.

jag har en vän som heter Lisa som är helt sjukt underbar, hon har varit i samma situation som mig, arbetslös med hyra och mat att betala och inte fått allt serverat för sig. Hon ställer upp och ger av sig själv.
Som ikväll tex. våran konversation:
L - "Kom till Olearys hjärtat"
S - " Njae, jag har inte så stor lust, är hemma & ska kolla på tv. har inte råd med olearys"
L - "Om du kommer hit så bjuder jag dig på en öl, kom igen vill träffa dig"
S - " okejdå :-) "

Hon ger så himla mycket av sig själv .

tillbaka där jag var, jag tycker saker om folk och så, men oftast så säger jag det, eller håller det för mig själv.
Jag är inte den personen som fryser ut någon annan.
Jag är den personen som bjuder på mat/cigg/alkohol/benisin etc.. om någon annan inte har råd för jag vet med mig att jag bjuds tillbaka.

Men ibland har man jävligt fel. Jag trodde så himla mycket på oss, men jag behandlas precis som "hon" gjorde.
Om jag inte kan ha bil och ta mig någonstans och väljer att gå ut och träffa andra istället för att sitta hemma själv så är man dum.

Djupt besviken...



" Sarah har inte råd med buss till Kumla men hon har råd att gå till Olearys haha kvällens!! ha så kul ikväll gumman och dansa lite åt mig ;-) nu ska jag lägga mig i fosterställning och sova. älskar dig"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0