extreme home makeover

När jag åt min lunch idag i sällskap med tvn som alltid, så kollade jag på extreme home makeover.
Det är samma visa varje gång, först hittar de en familj som de gråter för att de har det så hemskt och sedan hjälper de dem och bygger ett nytt hus och Ty springer runt och skriker om att de har lite tid kvar som i varje program och Ty har ett projektrum som han gör, oftast ett sovrum till föräldrarna som ska vara avslappnade. Sen får de antingen bilar eller college till barnen betalda etc.
Alltid alltid samma sak varje program.
Men ändå tittar jag och gråter lika mycket varje gång de ropar "MOVE THAT BUS" och familjen börjar gråta.

ojoj, vad blödig jag är fastän jag inte tycker om programmet.
Det är ju lite för överdrivet och som jag sa, alltid samma sak varje program.
Men det går inte att låta bli och titta och fälla några tårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0