Seattle

Nedrans!
Jag har ju sett på reklamen 100 gånger att man kan gå in på pepsi.se och tävla om en resa till Seattle
för att träffa Fredrik Ljungberg och gå på fotboll. Min första tanke var: Vinna resan, träffa Ljungberg en snabbis se fall han är lika snygg i verkligheten som på bild och sen skita i fotboll och alla middagar och sånt crap de fixat ordning
och hälsa på min kusin istället.

Så gick jag in på pepsi.se och tänka vafan man kan ju göra ett försök!
MEN .... då ska man lägga upp en video där man visar sina bästa fotbolls skills..
eh... jag kan inte en skjuta en boll rakt. så det där var ju kört.
Men hade ju varit kul annars, men jag får helt enkelt börja spara så jag snart kan komma
till min kära själssyster och hälsa på!

Imorgon ska hon iallafall ringa 08:05 för att vara exakt :P
Då får man äääntliiiiiiiiiiigeeeen(!!!) höra av henne på "riktigt".
Internet känns inte lika riktigt.

JUST DET!!

Jag skulle ju berätta vad Anders fick!
Först fick han en videokamera så han kan filma, skit fin Canon HD.

Och jag hade ju kommit på en liten idé och tjatat med hans föräldrar och bror på det och det är
att på lördag 16 maj ska Anders hoppa FALLSKÄRM :) weeeeiii!
Ni skulle sett hans min igår när han öppna paketet: "Oh shit, oh shiiit.. NU PÅ LÖRDAG????"
Så blev han lite vit i ansiktet. Han har alltid viljat gjort detta & nu får han äntlingen göra det!

idag ska jag få ett par jeans, tack A <3 :)
och sedan funderar jag på mitt hår, bleka lite slinger kanske?
hm..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh sötaste själssyster! Kan du inte be någon som är bra på fotboll att klä ut sig till dig? ;) Eller vad fan, dom vet väl inte ens hur du ser ut liksom! Spara och kooooom! :D Vi hörs om exakt 12 timmar (hon är 11.05 på förmiddagen här).



<3

2009-05-14 @ 20:02:07
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0