En pälsboll tack.

Åh, jag skulle göra vad som helst för och få ha en liten pluttehund.
En liten snasse!
Problem är ju bara att man jobbar. Fast Anders skulle säkert få ta med plutten till jobbet eftersom de andra får det.
Sen är det ju när man ska åka bort blir man ju låst om man inte kan ta med hunden.
Jag vet ju att man skulle kunna lämna hunden hos mor & far eftersom de också har hund.
Men det är ju den där planeringen hela tiden.

Men jag skulle nog kunna "offra" den planering och ge mig ut med hunden på promenad i ur och skur för jag älskar djur och vill verkligen ha en liten snasse!
Fast det får bli senare i livet när man bor i hus och sånt.
Även om jag MÅSTE ha något djur nu.
Funderar på en kanin kanske?

jag dör utan djur, har alltid haft djur hela livet så det är något som saknas i mitt liv nu.
När jag var hemma hos mamma och pappa igår så var det enda jag tänkte "JAG VILL FLYTTA HEEEEEM" fast det vill jag ju inte för jag älskar våran lägenhet och att bo självständigt.
Men jag älskar skrållan, pysen & Ellie mer. Djur är det bästa som finns.

Forskare har visat att personer som är stressade mår bättre att ha tex. en katt för att de är lugna och rogivande.

Nästa inköp: ett djur med päls.



Nu ska jag kolla upp lite saker med Facket om mitt andra arbete.
sägs att man blir fast anställd om man inte fått ett anställningsbevis inom sex månader.
Låter ju bra! ;-P

Ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0