Jag får liksom ingen ordning

Nu är det snart dags att föda, barnet i min magen är alldeles straxt på väg ut!
Nej, riktigt så är det inte. Men det känns som jag är i 9:nde månaden.
Varför?
Jo, för idag var vi i Grythyttan och åt en julbuffé med A's päron och bror.
Mycket trevligt och MYCKET god mat som åts allt för mycket av.
Så nu känner jag mig som en uppblåst papegoja som har sockersug.


Helgen blev ju spontan, inte alls som vi/jag tänkte det.
I fredags var vi på dop, efter att varit på det mysiga dopet
begav vi oss till njuta för att ta en öl (eller 2) med mina underbara kusiner.
Sen begav vi oss till Marcus en sväng och sedan till Pitchers.
Blev en spontan och riktig rolig kväll.

Lördagen bestod av alldeles för mycket trötthet men vi drog fram julpyntet och körde igång.
Senare på kvällen hade vi invites till 2 stycken fester men beslöt oss för att lägga oss i soffan med massor av onyttigt godis och kolla på Saw 6.
Saw 6 var väl bra. Tycker inte att de har varit så bra på senaste tiden. 1-3 filmerna var bäst, då det var twist i dem och mer kött och ångestladdat.
Detta kändes som en vanlig krim.film.

Sen avslutades helgen med julbord.
Och nu är jag ledig enda tills på Torsdag.
Men veckan är som vanligt fullplanerad.

Nu ska jag bränna en skiva, vill bränna 3 men det finns inte så många här hemma.. suck!

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0