jävla skit influensa..

Somliga straffar gud med desamma.
Min röst är borta, helt borta. Kan inte viska eller prata. är totally stum för tillfället.
Jag blev straffad helt enkelt! jag var sjuk förra veckan, drygt 38 graders feber.
Men på fredagkvällen försvann den och jag mådde bra på lördagen förutom halsont.
Så då besluta jag mig för att gå ut och träffa vännerna när jag slitet så med våra dräkter.
Och straffet blev: STUMHET!
Man skall icke gå ut när man varit sjuk.

Känner mig dum också som gick dit och inte jobbade på lördag-dagen men jag kan ju inte jobba med mat när jag har haft en bakterie i kroppen och är inte riktigt 100 än.

Jag hoppas att rösten återhämtar sig tills på Onsdag då jag ska ha ett inredningsparty och tills Torsdag då jag ska jobba i butiken.
Fan om den inte funkar då!
Känner mig helt handikappad.

Nu ska jag gå & lägga mig framför teven, för jag är sur över att jag missar pengar (alltså inte kan jobba).
Och jag tänker inte sluta vara sur förrän jag kan prata igen!
Ttyn! (talk to you never ist för later eftersom jag inte kan prata..)





mer bilder på facebook.



Kommentarer
Postat av: Z

S1: Googla på Genus så får du ett bättre svar än jag kan förklara :)



Sv2. Ja det är klart kattfan låg och mös i korgen. Så klart. Lika så ungarna, så klart liksom.



Fina ni var på halloween föresten, ni såg ut att ha haft skoj. Har du fått tillbaka rösten ?

2009-11-03 @ 12:01:28
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Emma Lee

ni va super snygga i lördags

2009-11-03 @ 19:10:28
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Mariah

krya på dej :) <3

2009-11-06 @ 01:48:36
URL: http://rusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0