Regional Business Solutions Manager

"Hej Sarah!

Detta meddelande har skickats automatiskt från vår CV-databas på www.poolia.se. Vi tyckte att din profil passade utmärkt med nedanstående tjänst”Business Solutions Manager
(Har du redan ansökt eller sett annonsen tidigare så ber vi dig att bortse ifrån detta mail.)

Presentation
Vi önskar CV och personligt brev på engelska.
Vi söker en Regional Business Solutions Manager för rekrytering till Mondi.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för försäljningen inom Skandinavien, Storbritannien/Irland, Baltikum och Ryssland/Ukraina, och ingår i företagets ledningsgrupp..."



Okej, jag känner mig väldigt rörd över att poolia har höga förväntningar på mig och anser mig vara smart och har erfarenhet, men hallå?
Hur stor chans har jag på detta jobb och hur bra skulle jag kunna utföra detta arbete?
Haha, jag skratta så när jag läste om tjänsten för jag skulle aldrig kunna utföra ett sådant ansvarsfullt arbete perfekt.
Visst jag skulle säkert kunna lära mig, men hur duktig är jag på engelska egentligen?

Nej, det blir nog inte att kämpa med att översätta mitt CV till engelska och sedan söka något som jag inte klarar av.
Dock skickade de en annan matchningprofil som passade bra som jag ska söka!

Nu har vi precis avslutat lite städning såhär på kvällskvisten och det blev så fint!
Så nu ska jag slänga mig i soffan och glo tv och längta efter allt julpynt som ska upp om cirkus 1 månad?



Ttyl!








Kommentarer
Postat av: chacharlie

Ja, det tycker jag du ska! Det fanns massa jättesöta julsaker! :D

2009-11-12 @ 16:48:26
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0