Shoes by Choo

 

Detta var det enda som jag hitta från Jimmy Choo's kollektion på H&M som jag tyckte var snyggt, men det är ändå sånt som man kan se på Gina Tricot, Bik Bok, Cubus etc. det var liksom inga ovanliga plagg.
Det enda som skiljde dem åt från Bik bok och gina och cubus var väl att det var dyrt och märket av Jimmy Choo.

Men det är ju fortfarande H&M kvalité, så det är ju inga "direkta" märkeskläder med kvalité. För det är ju H&M  som producerat kläderna men Jimmy som gjort designen.

Så för min del så blir det nog inte att beställa något från Jimmy Choo's klädkollektion, möjligtvis skorna för de finns nog ingen annan stans och de måste ju ha lite kvalité mer än H&M's kvalité.

Men det finns ju maaaasssooor av snygga saker på Jimmy Choo's hemsida som jag hellre viljat sett i H&M kollektionen för en billig peng.

 

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Emma Lee

jaa det tycker jag med.

Nee bara ont i armen so far :)

2009-11-17 @ 17:56:08
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0