Dubbelmoral

Igår såg vi filmen "Män som hatar kvinnor", jag har då läst boken och sett filmen en gång förut.
A tyckte att det var den bästa svenska film han sett och det är fler som säger.
Men läs boken (!!) den är 150 gånger bättre, boken är mycket mer spännande!

En söndag när jag tyckte boken var FÖR spännande så kunde jag inte sluta läsa så jag läste ut hela på en dag.
Den är så bra!

På tal om söndagar, förra söndagen var jag så bakis att jag ville skjuta mig själv.
Aldrig mått så dåligt! Då sa jag: jag ska aldrig mer dricka, jag ska inte gå ut på flera helger nu!
Sen träffa jag min syster och hon frågar om jag vill med på fest på lördag och sen ut på Ritz.
och jag svarar: ja.
Fast jag skulle skjutsa A ikväll och vara nykter.
haha, det är ju fantastiskt!

Jaja, jag är ung och måste mörbulta min kropp :-)

Så nu ska jag iväg till Deiles och agera kock och sen åka till syster för att göra mig iordning och sen blir det party!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt :D Blir mkt bilder därfrån sen hoppas jag :D

Adressen är www.cocoo.se :D puss

2009-10-03 @ 19:56:19
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: J

Ne anna har du aldrig träffat.. :P



Ja men eller hur, man blev plötsligt så fri får göra va fansen man vill :P det gick ju inte förut.

& av att kunna va så glad & lycklig :D helt underbart är det ju :D



Ne jag går bara hemma fortfarande men söker för fullt :D & är ju bara hoppas att man får ett jobb snart :) så man kan flytta :)är lite inne på Göteberg, men vet inte om jag är redo att flytta dit än, får bli lite senare tror jag :)

2009-10-04 @ 15:29:51
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: j

Det är skit svårt j :/

ja nått blir det :p heheh.

2009-10-05 @ 15:00:44
URL: http://josephineemilia.blogg.se/
Postat av: anna

åh, alla har verkligen sett män som hatar kvinnor förutom jag. vill verkligen se den. har du den hemma?

haha, jag blev också lite på lyset i lördags när vi firade marcus bror och på lördag får du inte heller vara nykter för då köör vi ;)

2009-10-05 @ 23:34:47
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0