Grattis Moster & Anna

Vilken födelsedags helg !!
Först började fredagen med kalas hos min moster och avslutades med bio "Flickan som lekte med elden"
Ruskigt bra film antar att boken är 100 gånger bättre så jag ska läsa den efter jag avslutat "Pojken som överlevde".

Idag så bar det av till Anna som fyllde 20 år idag för & fira henne, det var klackarna i taket och jätte mycket skratt.
Även om man är nykter med detta gäng så skrattar man lika mycket.
Som vi flesta vet kan man ju ha tråkigt med fulla människor men inte dessa underbara varelser!
Sen skjutsa jag dem till krogen och nu sitter jag här och väntar på min karl som är borta.
Visste var han var förut men nu är inte bilen hemma.
Koll jag har? Så blir det när man inte hörs.


Nej, nu blir det och krypa ner under täcket!

Btw, jag är väldigt stolt över mig själv som tränat varje dag denna vecka (brukar alltid ha 1 vilodag eller 2..)

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0