ilandsproblem

Jag tror ni upptäckt det själva att det är förbannat kallt ute så jag behöver inte berätta om det.
Men jag kan få upplysa er om att det är lika kallt inne i våran lägenhet som ute, enda stället som det är varmt på där man känner elementet flöda med sin värme är toaletten av alla ställen.
Man spenderar ju mycket tid där, när man kissar och skiter och sminkar sig (jo, när man duschar också men då blir det ju varmt av vattnet).

Hur svårt kan det vara och sätta på elementen i resten av lägenheten?
De står ju på max men ändå måste man ha på sig sockor, tofflor, dubbla t-shirts, tjocktröja, mössa & vantar, helst vinterjacka.
What the fuck is the problem?

Jag HATAR vintern!
Det enda jag gillar med den är julafton och det mysiga.
Om jag fick bestämma skulle det vara varmt & sol & 30+ Februari - November sen kunde det vara snö och kallt i december och januari!

Från det ena till det andra, framkallade kort förut och tog med bilder från egypten och väskusten.
Goosh! Vill ha den värmen, 30+ inga jackor, bara en klänning. hur skönt som helst ju!
Vill åka utomlands nuuu!

När jag satt och drömde om värmen och att få åka bort så kom jag ju på att fan, vi åker ju till London snart.
Efter en sekunds njutning av det kom jag på att det är ju lika pissigt kallt där som Sverige.

Nu ska jag köpa en triss vinna pengar & dra!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Z

men du kan ju fortfarande ringa nummret ? Dom kan ju fortfarande "spåra" din telefon vart i sverige det än är och dom kan ju fortfarande larma polisen om något händer =)Så man kan nog ringa i hela svrige med andra ord, någonstans måste ju dom ha kontoret :P

2009-10-06 @ 15:21:01
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0