Vafan är klockan?

Oh my!

I Lördags blev det fest för hela slanten, det börjades hemma hos Lisa och där intogs alkohol och tapas med mycket vitlök så demonerna håller sig borta.
Sen kom ju stora frågan, Strömpis eller Ritz?
Vi såg oss framför kön som skulle vara på Ritz, puh! Så vi valde strömpan.
Fast inne på strömpis var det inte mycket folk, övervåningen var stängd och det var tom. en 91:a där som jag kände igen och sen massa 89:or.
I say what what? De som brukar vara så hårda, märks att de känner av konkurrensen av Ritz.

Iallafall för våran del spelade det ingen roll om det var 91:or & 89:or där eller om övervåningen var stängd (dock tråkigt utan all schlager).
Vi hade kul ändå och körde på och dansa och hade oss.

Dagen efter som ni förstår är man ju lite seg och denna natt skulle vi ju ställa tillbaka klockan.
Det visste jag och när jag vaknar och kollar på klockan så är den halv åtta (somnade kl 4).
Jag blir lite orolig för att jag är så pigg klockan halv åtta på morgonen som jag aldrig annars är så jag vill veta om min mobil har ställt om sig av sig själv från halv nio till halv åtta eller om den verkligen var halv åtta.

När jag ligger där under täcket och ska försöka hitta en klocka att titta på så inser jag ganska snabbt att det inte finns någon och att ta sig upp för att kolla på en klocka var inte relevant.
Då kom jag ju på att vi har ju super smarta 118 100.
SKÖNT! tänkte jag och skickade till dem "Vad är klockan?"

Efter några sekunder så får jag svar:
Klockan är ett urverk som bestämmer vilken tid det är.

Whata fuuuuuck???
Snacka om att jag blev irriterad och förbannad då. Bakis och trött  och en ny vaken jag är ingen rolig människa. Nu kommer jag inte gynna 118 100 något mer!






Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Z

Haha det slog dig inte att sätta på tvn och kolla texttv ?

2009-10-26 @ 19:18:23
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0