1 glas jucie = 1 burk coca-cola

Igår fast jag hade världens träningsvärk så sprang jag nästan 10 minuter (tro mig att det är mycket för mig för jag har NOLL kondition men hålls på att träna upp den nu.) samanlagt så blev det 20 minuter på löpandet, 10 minuter powerwalk och 10 minuter löp.
Sedan blev det muskelträning trots träningsvärken, det smärta i hela kroppen men jag gjorde alla övningar ändå.
Börjar faktiskt redan (har tränat mycket rygg i sommras) känna mig starkare i ryggen, fick inte ont igår när jag jobbade.
Känns skönt att jag vet att det är ryggen som varit svag därför jag haft problem med att stå upp en längre tid.

Idag är det min "lediga dag". Ledig och ledig, jag är då aldrig ledig, minns inte sist jag hade en oplanerad dag och bara vakna när jag vakna och gjorde det jag kände för.
Idag ska jag iväg och träna snart sen till mamma och luncha och sen till Emmelie och sen tillbaka till Örebro.

Hela helgen ska jag jobba också, och jag är bjuden på massor av olika fester som får ta ett nej.
Orkar inte festa och jobba, behöver verkligen ladda min energi denna helg..

Jag har ju dock valt själv att ta dessa pass (egentligen min lediga helg) men fan det är 100% OB på helger så klart jag tackar ja om de frågar fall jag vill arbeta.

Nu har jag ätit frukost som bestod av Fil med banan, knäckebröd med makrill (mmmm!!) ett ägg och ett glas jucie. Brukar inte dricka jucie, men vi hade det efter vi gjort smoothie, visste ni att om ni dricker ett glas jucie på morgon ger lika mycket socker och kolhydrater som en burk Coca-Cola.
Och jag är inte så sugen på att dricka en burk coca-cola på morgonen.. nejtack!

Nu ska jag iväg till gymmet & plåga mig lite. :-)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: zara

Äre sant ? 1glas jucie = 1 burk cola ? Haaa tur att jag dricker cola då ;)

2009-09-03 @ 14:27:56
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0