Breakdown

Idag gick det toppen igen på löpandet! Jag börjar komma över hållet och börjar lära mig andas som förr. Musklerna fick stryk idag med, men imorgon får de vila för då blir det bara simmning instead.
Det är så skönt och simma, så lugnt och skönt men ändå tar det på kroppen.

Var hos mamma och åt förut och hjälpte henne med datorn, det är alltid så gott och komma hem och äta. fick ugnsbakade äpplen till efterrätt också, sååå gott!
sen när jag kom hem så lagade Anders matlåda och det var också sjukt gott.
Vilken lyxdag, inte behöva röra ett finger vid spisen.
Tänk att jag har en sån snäll mamma och en sådan underbar pojkvän.

Idag har det varit en "jag-känner-mig-ensam-och-värdelös" dag.
hatar sådana dagar, när alla tankar som finns susar runt i huvudet och man får ingenting löst, man bara funderar och funderar. hade en liten sådan dag igår och idag var det värre.
Då vill jag bara vara i ett mörkt rum med mig själv och inte bli störd och vill vara själv.
Men det är inte så lätt att vara det jämt.

Iallafall så är det mycket tankar på framtiden och dåtiden hur det var då och hur det ska bli nu.
Förstår inte varför det ska vara så jävla svårt och bara infinna sig i nuet och leva för dagen, att njuta av dagen och tänka på vad man har just nu.

Fick iallafall sömntabletter idag, så nu hoppas jag på en natt med sömn.

Ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0