En touchare

nu är jag en "touchare", har nämligen efter många om och men köpt en touch telefon då min fina sonyericsson blivit fuktskadad och stänger av sig hela tiden.
Och jag har länge viljat ha denna fina samsung touchwiz men inte varit säker, kollat på olika abbonemang och jämfört priser men idag fick jag till det bra.

När jag stod i butiken och tänkte och velade så fick jag en tanke som var jävligt skön som jag inte haft på länge, för att jag jämt ska ha kontroll och allt ska vara si och så. Så tänkte jag: Herregud, världen går inte under om jag köper denna mobil och senare vill byta, det gör ingenting om jag binder upp mig på 24 månader, jag ska ju ändå ha abbonemanget.
Varför ska jag hela tiden planera och tänka framåt, nu sket jag i det och körde på detta och det blev ju bra.
Jag måste sluta vara sånt kontrollfreak och släppa till det lite ibland, och i detta fall hade jag ju tittat på denna mobil och jämfört och grejat i typ 2 månader! Nu jävlar tänkte jag

Jag tog "Snackis" abbonemang 19 kr/mån för abbonemanget sen ringer till alla för 0,19öre/min & smsar för 0,19öre/sms till alla.
& sen kan man lägga till för 69 kr så man får 3000 fria sms i månaden men jag tänkte att det väntar jag med.
Dock blev det 24 månader (låååång tid) men jag kan byta till kompis abbonemang för 99 kr om jag vill .
Sen så blev det förhöjd avgift i o med mobilen så 119:- i månaden och sen det jag ringer för.
Jag känner ändå att det är helt okej.

Så nu hålls jag på och lägger in musik och skit som tar 100 år..
och så känner jag mig heeeeeeeeelt vilsen
jag som är sådan van sonyericssonare och nu en samsung.

Men det ska man nog kunna lära sig också!

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Anonym

samsung ska man ha ;) det är bra att du insett det nu hah :D

2009-09-15 @ 15:27:58
URL: http://maliinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0