If I could turn back time

jag vill  vara 18 år och vara med mina galna tjejer och uppskatta en rejäl fylla på klaras, dansa & inte fatta något, jag vill vara ansvarslös & odräglig, inte bry mig ett skit om hur jag kommer hem och inte alls vara rädd för omvärlden och framtiden.

Idag är det helt tvärtom, tänk att det kan förändras så på 2 år.. Är inte alls mycket med mina galna tjejer, jag uppskattar inte längre att vara dyng full, jag hatar klaras och jag dansar inte alls mycket längre, jag tar ett stort ansvar och jobbar mycket, och jag är väldigt rädd för framtiden.

Kommentarer
Postat av: zara

Jag är snarare inte rädd för framtiden, utan är nyfiken på vad den har att erbjuda. Jag längtar tills jag är runt 40år =)

2009-09-14 @ 15:58:23
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: anna

jag känner nästan igen mig lite i din beskrivning. man växer mer och mer. ses ikväll snygging!

2009-09-16 @ 10:18:52
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0