Maharani Of Tirapunji

Okej, ni har visat intresse jag fortsätter blogga.

Idag när jag jobba så kändes det som det var reunion för först kommer Johan in som jag kanske inte träffat på 3år(?) och efter det kommer Maria in som jag heller inte träffat på ja iallafall 1 år och sen kommer Tarja in som jag inte träffat på 6 år!
Oj oj oj , vad tiden går fort och vad mycket människor som kommer och går som man glömmer bort men som man egentligen inte glömmer.

Vi har fått in så himla mycket fina väskor från Maharani Of Tirapunji, och de är FABUOLUS!
Hösten färg är plommon lila, naturbrun och orange och svart.
Men njae!
Känner ändå att plommon lila inte riktigt är min grej, men gosh vad snygga dem är väskorna!

Igår kollade vi på en film som jag fortfarande mår dåligt av att tänka på.

 

Mår pyskiskt dåligt efter denna film, riktigt stark och bra film!
Vi såg oklippta versionen också, ännu äckligare.

Har lovat tjejerna (Alx, anna & johanna) att vi ska se denna, ni kommer döööö! Den är så bra (iaf läskig)!
Det är så roligt & kolla på skräck med dessa tre, anna & jag hetsar & är livrädda & stressade & Johanna & Alexandra bara skrattar! :-P

Nu ska vi titta på en annan film och jag ska fundera på vad det stora inköpet blir denna månad, antingen mobil eller väskan .. eller inget..

 

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: anna

det är bara att fortsätta blogga, man ska göra det för sin egen skull mest :)

och fy, jag kommer aldrig klara av att se den filmen haha. vet inte om jag vill utsätta mig för den ;)

2009-09-06 @ 20:42:28
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0